Kläder

har faktiskt inte så mycket att säga. skolan som vanligt ja, det var väl allt xD
Jag bara längtar till jullov. Eller först längtar jag tills på lördag då ska vi har fest hemma.
Och det är alltid kul xD
Jag hade nästan glömt bort det var en som skrev att jag skriva eller läggaupp bilder på sådant som jag kan köpa i thailand och sen skriva prisexempel så man kan se lite vad som går att "beställa"?
Jag kan inte hitta några bilder men jag kom på att jag kommer att beställa lite kläder på internet också men jag kan lägga upp dom som jag ska köpa till mig själv men om ni vill har dom så kan jag också beställa till er men på internet kostar det ganska mycket så ni bara vet det xD
Om ni vill veta varför så är det att kläderna kommer från Korea/fashion korea det är dyrt xD
Här kommer några bilder som jag ska köpa:

Om ni vill har den säljer jsg den för 150kr

150kr


150kr

180kr
så det var allt men jag kan inte lova att det finns kvar sen. för jag åker ju på sommaren
så det kommer ju nya hela tiden :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0