Bild i skolan

Idag har vi haft bild vi var ute och tog lite kort. Det var ganska kalt ute men det gick bra ändå.
Nu sitter jag och plugga på idrottsprov och No läxa och blogga förstås.
Men jag kan inte skriva så mycket mer för att jag måste forsätta och plugga :(

här kommer några bilder från bilden.







Jag försökte ser ut som en kille.


Här är Julia och Sara dom försökte se glada ut ^^


Titta så SÖT sara är ^^

Sara och jag ska se besviken ut.

Sara och Michelle bråkar



Och här är fille


innan ni titta på andra bilden gissa vad det ser ut som dom gör ?




Ni trodde väl inte att dom hånglade va xD




I believe I can fly !! ^^



Och det var allt för idag ses ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0