Dö av skratt!

Jag håller på att dö! Jag sa till olivia att jag fryser. Då sa hon gå in i min one piece då, så kan jag värma dig.
Ja, då gjorde vi det. Det var as svårt att gå.Sen sa Olivia vad det ens händer ramlar inte på mig. Då började jag asgarva. Fast jag tror mest att jag är ganska tröt xD
Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag har vart i skolan och gick ner till Willys med Cornelia och Julia och köpte lite godis. Men det var ganska svårt att besämma sig vad man ska ha. Först så vill jag har glass,sen vill jag har chips, sen var jag inte sugen på chips så till slut köpte jag godis xD
Ja.. det var min dag det :D


Här sitter Julia och läser Din mamma.
Cornelia lyssna.
Maja titta på film.
Och jag ta kort.
Allt det här är på en bild lektion xD




Ja, och här är jag och Olivia xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0