Foto dag

Hade foto dag igår med Olivia och mamma. Idag vill jag att ni ska välja vilken ni tycker är finast mellan fixad foto och inte fixad foto. Idag har jag inte gjort så mycket har jätte tråkigt hemma.Men på fredag kommer Angela,Juan,Michael och Abraham ja hela familjen sova hos oss för dom ska vara barnvakt. för mamma och pappa ska bort. Då ska vi titta på film ja fredagsmys förstås.Åssa vilken höstlov har typ inte gjort nånting. TRÅKIGT!!!!
längtar till sommarlovet för då ska jag åka till Thailand ska shoppa massor och resar runt. Men först ska det vara jullov och min födelsedag hehe måste ju har lite presenter innan ^^'

Nu kommer bild 1


bild 2



Kommentarer
Postat av: Olivia

bild 1

2011-11-02 @ 19:21:27
Postat av: Emma

bild 1 men bild 2 är också snygg ^^

2011-11-02 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0