Linköping

Idag har jag vart i Linköping och shopade lite iallafall jag men mamma nej, hon köper as mycket mat för att vi ska fest hemma hos oss imorgon.
asså jag tror det var typ 20 påsar bara med mat tänk er och plocka in alla mat i kylskåpet.
Jag som alltid har otur så jag det var ju jag som fick ta in allt som tur var så fick jag masser saker också xD
Michael fick ett par skor. Mamma en mössa, ett par skor och massor med mat xD
Och jaf fick två par skor, en väska,mössa,vantar och strumpor. Ja,och ni kommer får ser bilderna.
Nu sitter jag och har tråkigt som vanligt. Sitter och lyssna på en sorgligt låt och gammal xD

Avril Lavinge-When you're gone







den här kostar 349kr



den kommer jag inte ihåg hur mycket det kostar.


200kr tillsammans

300kr

och 30kr

Det var allt mamma köpte till mig. natti natti sov gött! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0