Nattfotboll/ Branstationen

Hej, det var länge sen jag bloggade det bara för att mamma åkte kryssning jag råkade tog alla kort på mammas mobil. Så nu har jag bilderna från nattfotboll. Nattfobollen var ganska kul förutom att den lagen jag hejade på förlora på alla 3 matcher eller var det mer eller mindre vet jag inte glömmer bort allt xD och efter nattfotboll sov jag och Olivia hos Michael.Ja, efter han och hans kompis Isak duschade klart tittade vi på en film till klockan fem eller nått. Sen händer det väl inte så mycket egentilgen händer det nått mer men det är bara för pisam för en person xD
Nu prata vi om idag istället. Jo, vi var på branstationen idag det var väl ganska kul. Jag hade ju bara 2 lektioner efter det där så skönt. Vi fick prova massor med saker det vill säga vi fick leka med eld xD
Här kommer några bilder från Fotbollen:



















Haha där ser man att Johannes hänger som en apa xD


ser här ser man ut klockan ett jag ser ungefär samma sak xD



Och han kan aldrig ser tröt ut xD


Men han kan xD



sista minuterna hade jag tråkigt så tog jag kort på min fot xD
Och det var allt från nattfotboll.

Nu kommer det bilder från idag:

Först av allt såg jag det där fatta hur rädd jag var då :O


Ni fatta inte hur tröt jag var imorse jag skulle kunna sova när han pratade.








Och här är den docka vi tänder eld och prova
ifall det börja brinna på en person så vet vi hur man gör.
och det var allt för idag måste sova nu natti natti <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0