Prao!!!

Det var länge sen jag bloggade. det är bara för att jag inte har så mycket att berätta om.
En gång när jag skulle blogga så funka inte bloggen. Och hoppas att det funka annars blir jag arg.
Ja, jag har jobbart med Olivia på pappas jobb. Han är webbdesign så vi kunde inte sitta med honom.
Så vi fick jobba med någon annan på hans jobb. Ni får ser bilderna sen vad vi gör och så.
Men det är ju mer vi har gjort men tog bara inte kort då.
Och den här helgen tror jag inte att jag kommer att blogga.
För jag kommer inte göra så mycket utan att chatta med kompisar, tjocka mig med godis och chips
Och kanske titta lite på film, Idol. fast det på fredag är det ju nattinnebandy men orka inte gå dit.




magnet


lim ( LUKTA SKIT xD)

















För mig gick det inte så bra om ni ser bilden att jag sprutade lite sne.
hehe som sagt jag är inte bra på nåt xP



så här ser det ut efter allt det där xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0