Skolan igen !

Ja, idag fick jag jätte ont i mage så jag kunde knapp röra mig. Det beror på att jag åt typ inte. jag åt bara crunchy med yogurt i morse sen åt jag ingenting i skolan sen när jag kom hem åt jag bara morötter. Ja det var inte så mycket jag åt men men.
Jag har en bild från igår och idag glömde lägga ut dom :P
På lördag ska jag till nattfotboll det börja klockan 18.00-01.30 tror jag xP
Ja, jag har inte så mycket att säga för jag måste gå och lägga mig nu så här kommer några bilder.

Bild från igår

Julia och Maja så söta  ^^


Här står vi och vänta på att matsalen ska öppna.
Och Johannes började slås och dansa med mig och cornelia och sen började han och strippa :p

När vi satt och åt så gjorde Johannes äckliga saker så vi tappat matlusten.
Så där sitter Cornelia och äter toast.

Bild från idag



Idag när vi skulle till biblioteket så gick Angelica och prata med sig själv som alltid :P
här ser man på bilden alla gick två och två och hon helt ensam och prata med sig själv.
Hon berättade vad hon gjorde o.s.v

ja, det var allt hej då sov gott ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0