Sova!!

HEJ!!
Ja, som sagt så har Michaels familj sovit över hos oss. Vi kollade på skräckfilm.
Jag vet inte om dom var rädda men jag var iallafall rädd ^^'
Vi gick och la oss vid halv tre men jag kunde iallafall inte sova.
Jag vände fram och tillbaka hela tiden -,-'
Sen vaknade alla vid fem då var jag jätte pigg.
Dom skulle skjutsa min morbror till Stockholm.
Då var jag och Michael barnvakt det var ganska kul men ont fick man hehe alla barn hoppade på oss och Erik min lillebror gjorde massor konstiga hopp han tog ner huvudet först när han skulle hoppa ^^'
Och nu är jag jätte trött :(
Jag glömde tar kort :O
jaja, ni får väl ser en bild från foto dagen






och här min lilla söta Olivia ^^
http://oliiviaforsbeerg.blogg.se/?tmp=11203253


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0