Om bloggen!

Jag har funderat på att har sommar jobb. Jag ska sälja billiga kläder,smycke,linser,piercingar och nått mer som ni kommer få ser det sen.Alla saker är från Thailand.
Jag kommer bara sälja dom på sommarlovet för det är då jag är i Thailand.
Jag kommer inte bara sälja saker jag kommer skriva lite om vad jag gör o.s.v.
Jag är i Thailand i en månad ungefär.
Jag kommer att ta kort på alla saker och lägger ut det på bloggen om ni ex.vill har ett par örhänge då kommentera ni det att ni vill har en sånt. Då köper jag det till er men jag kommer inte skicka det till er utom att ni får komma och hämta det mer infomation ta vi på Msn.Och ni som gå min i skola kan ju jag lämna det till er.
Ja,så ni bara vet att jag bor i Åtvidaberg så ni inte beställer saker som ni inte kan komma och hämta det sen.

Här är en bild på mig ^^



Kommentarer
Postat av: Emma

har du blåa ögon? :O

2011-10-24 @ 21:38:31
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva eller läggaupp bilder på sådant som du kan köpa i thailand och sen skriva prisexempel så man kan se lite vad som går att "beställa"? :)

2011-10-25 @ 22:47:12
Postat av: Anjune

Ja, ska försöka ^^

för att jag vet ju inte hur mycket det kommer att kosta men jag ska försöka så mycket jag kan

2011-10-26 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0