Spökvandring

förslåt jag glömde ta kort. men det var inte så mycket idag. eller i skolan när jag gick spökvandring så gick det inte så jätte bra. Jag gick med Maja, Sanna och Julia eftersom dom andra var rädda så blev jag också. Maja gick först jag och Julia gick bredvid varandra längst bak. Hon säger alltid att någon är bakom oss så jag blev ganska rädd så jag säger till henne att hon ska hålla i mig. Och Maja satte sig ner och grät nästan. som ni ser så gick det inte så bra vi gick bara 5 meter eller nåt så gick vi tillbaka. sen fick vi gå igen för att vi ville veta hur lång det var och vad det kommer att hända. men då gick vi med Sara och Michelle då var jag inte alls rädd eller lite var jag men jaja. jag råkade trampa på någon. hehe inte mitt fel att dom tog på mina fötter.


Jag lovar att ta kort på måndag för då ska vi har halloween party.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0