frågor och svar

Frågor:
1.var bruka du åka när du är i Thailand?

2.vilka typer av kläder kommer du att köpa ?
bilder på kläderna.
skriv vad du gör
Och säg till när du ska åka till thailand.

3.kärlek texter eller nått :D

4.hur gör man så att man blir söt som dig ^^' ?


Svar:
1. jag brukar åka till min pappa och farmor och dom bor i en stad som heter Ratchaburi.

2. det är allt möjligt. jag kan lägga ut lite bilder då och då men dom som jag lägger ut är bara dyra kläder för det är korea fashion style men det blir billigare när jag ska åka dit sen. Och klart att jag kommer att säger till er när jag ska åka.

3. kärlek texter är jag inte så bra på men ska försöka ^^

4. Oj den här frågan var svårt men tack jag tror säkert att du är också söt ^^

Tack för alla kommentarer jag ska försöka skriva allt ni vill läsa om och om det ni vill veta. för jag har en till blogg som jag och mina kompisar håller på att fixa så om ni vill så kan ni gå in och kolla lite. jag håller på med den bloggen för mycket så jag glömmer bort min egen blogg ^^'
www.CAJMS.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0